piątek, 10 lutego 2012

Wszystkiego Najlepszego !

100 lat Macieju ! Tak dzisiaj urodziny obchodzi Maciek Musiał.
Przez jego urodziny które są dzisiaj (ale połowa osób myślała, że wczoraj) strasznie się wkur.. zdenerwowałam się. Czemu ? Ponieważ duża grupa osób pisała, że Maciek ma jutro urodziny a te psychofanki nadal pisały "Wszystkiego najlepszego, 100 lat". Myślałam, że zabije się po prostu. Jeszcze coś się dzieje z moim komputerem bo się cały czas wyłącza.. ;/ Dziwne nie wiem czemu..
To teraz pioseneczki dla Maciusia :P


Tu powinno być Mr. Macieju :) życzenia od Marilyn Monroe
A teraz od króla. Elvis Presley wszedł do budynku !!!



Zaszalejemy ! Troszeczkę Rock Version :P





Electro <3 Version !




O ja cię pierniczę ! Zapomniałabym.
To coś ode mnie :



Z całego serca życzę ci. Spełnienia marzeń najskrytszych. Uśmiechów słońca na twarzy. I jak najwięcej jasnych chwil.. :)

Ps.: Urodziny dzisiaj obchodzi też moja znajoma Patrycja W. 
Wszystkiego najlepszego Patrycjo (te życzenia u góry też są dla Ciebie :)


Pozdrawiam.
Stasiu ! ;]

1 komentarz: