wtorek, 14 lutego 2012

WALENTYNKI !

Miłość... czym ona jest? Odwieczne pytanie każdej młodej osoby. Czy to jest uczucie? Czy pocałunek? Czy.... Takich pytań może być wiele i na wszystkie może być pozytywna lub negatywna odpowiedź, ale to nie wystarczy.
Mówiąc szczerze nienawidzę tego święta. Czemu ? Trudno odpowiedzieć. Może dlatego, że nie mam drugiej połówki.
Nie lubię patrzeć na pary które są tak szczęśliwe. Zazdroszczę im miłości. Lubie być zakochana bo wtedy świat wydaje Ci się lepszy. Lecz gdy miłość odchodzi wszystko znika. Te złe rzeczy na które byliśmy obojętni zaczynają nam przeszkadzać.
Od pewnego czasu stałam się obojętna na wszystko, ale gdyby w moim życiu pojawił się mężczyzna który by to zmienił. Ehh...
Z rana wpisałam w GOOGLE "dzień św. Walentego" i wyskoczyło mi hasło "Masakra w Dniu Św. Walentego" włączyłam. Na mojej twarzy pojawił się uśmiech (nie wiem czemu)...

Oto link : http://pl.wikipedia.org/wiki/Masakra_w_Dniu_%C5%9Awi%C4%99tego_Walentego




 Piękne.....bez miłości ciężko żyć. !









Pozdrawiam.
Fredka :)

1 komentarz: