czwartek, 19 kwietnia 2012

In the Dark.

Nauczyłam się z nią żyć. Ona jest dla mnie jak powietrze. Bez niej nie mogłabym normalnie funkcjonować. Ludzie pytają mnie jak to jest widzieć tylko ją, ale ja nie potrafię im na to odpowiedzieć. Tak trudno jest opisać co się czuje jeśli codziennie gdy otworzę oczy widuję tylko to.
Dzięki temu mogę wyobrazić sobie świat inaczej. Nie tak jak wy go widzicie, lecz ciekawiej. Dla was drzewo jest zielone a dla mnie może być czerwone lub fioletowe, niebo różowe lub żółte. Owszem zastanawiam się czy dobrze postępuje, może powinnam być realistką, ale po co skoro mogę "widzieć" świat w zupełnie innym świetle.
Moje inne zmysły są bardzo wyostrzone. Czuje lepiej, słyszę lepiej, lecz na co mi one skoro jestem niewidoma ?
 


Oto krótki fragment opowiadania... :)
DobraNoc ! ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz